Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Murika küla Mamma elliitumine LC0240 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 11:38:40 +0300

From: Gunnar Mägi
Sent: Friday, July 19, 2024 11:36 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Murika küla Mamma elliitumine
LC0240 muudatus

Tere

Edastan regimiseks , muudatus eelnev 04.06.2024  nr 7.1-2/24/5678-4

Parimate soovidegamaantee

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Jakobson Heiki <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 8, 2024 3:19 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC0240 Mamma Murika küla Leisi vald (uus kooskõlastus taotlus)

Tere

Mamma kinnistu (llituja) soovil peab jälle tegema uue kooskõlastuse.

Liituja tahtis liitumiskilpi 45m edasi viia. Mamma kinnistul kulgeb trass
1m piirist (ei ole teemaal ega piiril)

IKÕ ala ei muutu. Muutus ainult teekaitsevööndi ala (4,68km-4,73 km)

Saadan uue kooskõlastuse taotluse paketi.

Heiki Jakobson

Lääne piirkonna, projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 56608245

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Tolli 27, 93813 Kuressaare

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.